In 2010 richtte ik Bureau voor Goede Zaken op, met als aanbod campagnes + communicatie + projectleiding. Op het snijvlak van deze drie disciplines had ik de jaren daarvoor met veel plezier geopereerd in mijn werk bij landelijk GroenLinks. Op het scherpst van de snede soms, fijn! Maar in de afgelopen drie jaar merkte ik twee dingen:
1 Mijn aanbod was te breed, en daardoor onduidelijk
2 Ik ging (weer) steeds meer schrijven, zakelijk, maar ook fictie. Twitter voor Dummies, web- en andere teksten, persberichten, twee dikke 10+ kinderboeken, tekstconcepten. Met veel plezier.
Dus ik trok een conclusie. Vanaf nu kies ik voor focus op woorden en verhalen. Zo houd ik mijn aanbod helder en mijn pen scherp. Ik ga verder onder mijn eigen naam, want als we samenwerken kies je niet voor een groot bureau, maar voor een persoonlijke – maar professionele – samenwerking. Ook met grotere projecten kun je nog steeds bij mij terecht, daarvoor werk ik samen met Bart Roelofs van Bartswerk Grafisch Interactief en Webdesign. Samen verzorgen we woord en beeld: bijvoorbeeld voor huisstijlen en websites.
Mijn aanbod:
- online copywriting voor websites en social media
- ontwikkelen van (bedrijfs)namen, payoffs, slogans en logo’s
- communicatie-advies: comcepten en inzet middelen
- persberichten, nieuwsbrieven, folders, interviews en ander schrijfwerk.
Lees hier meer over mijn aanbod
En hier over wie ik ben
Zoek je woorden? Zo vind je mij.
Geef een reactie